Borås Hc <3

Efter en kort dag i skolan blev de hem slänga i sig mat och sedan stan igen där jag mötte Ida, vi tog bussen till knallelnad sedan gick vi till ishallen där de väntade en spännande match. Tycker faktiskt matchen var riktigt bra =) Första perioden stog de 1-1 och fy de va jobbigt så nervös man var, men tillslut så vann dom med 4-1? Haha som sagt minne som en guldfisk! Träffa lite kul folk och så med. Pavo Tommi Mange Johan Alex osv. Va en hel hög med folk =)

Efter de gick vi iaf te max och träffa claes jesper å hampus å sen kom Jennysen och hämtade mig där vi åkte hem till mig där Jenny fick mat haha =) Satt och tjötade med Stefan endel med, allt kommer lösa sig =)

Nu sitter jag i sängen och väntar på dig men som sagt svart är du nog idag i så fall. Haha,

Får se om de blir party imorgon med Jenny, de hade varit riktigt roligt men eftersom allt är som de är så får ja som sagt säga kanske. Men jag vill verkligen =)

helgen efter denna kanske de blir skara igen tycker de va grymt roligt där uppe och ja vill tillbaka =)

Finns de något mer kul att säga tro? Ne inte vad jag vet S:

Hoppas att allt kanske kommer att bli enklare nu, jag vet inte men vi får seoch jag hoppas detta. Vi är ju så jävla bra vänner och vill inte att de ska sabbas pga utav känslor. Men jag ska göra allt vad jag kan ska du veta men vi får inte höras på ett tag bara så ska du nog se att allt kommer bli perfekt =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

om du får åka till Skara nästa helg så får du gå ut med mig imorn =)

tihi

2008-03-08 @ 02:17:24
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0