...

Precis kommit hem från staden nu =)
Började med en härlig sovmorgon och sedan skola. vet inte varför men de känns fan som vi haft lov haha ;)
Efter skolan följde jag med Lowisa som skulle fixa lite saker efter de körskolan. Går riktigt bra nu tycker jag (=
Sedan gick jag till Claes och tjöta skit.

Undra om de blir utomlands =) ? Lowisa kan ju följa med nu iaf vilket jag tycker är väldigt bra hihi. Får se hur de blir bara för resan vi skulle tagit är borta nu =( Men har hittat en annan men då börja ju Claes tveka på om de va bra att åka just då. Kanske lite sent? Han skulle kika mer när han kom hem från jobbet. Men hoppas de fixar sig. Vi vill ju vara borta två veckor också.

Hmm va ska man göra nu då? Är lika rastlös som vanligt på måndagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0