Idag är de torsdag!

Haha är helt veckovilsen så trodde fan de va torsdag igår =/

Idag kom man till skolan och fick reda på att man inte började förän halv 10 de är så jobbigt, kan mani nte ha lektion ist. Men sedan ska vi visst städa i trycksalen. De är ju enbart suck suck suck.

Varför umgås man med folk man sedan snackar skit om? Varför vill man ens vara med personerna, eller är man bara för feg för att våga säga vad man egentligen tycker =/ Jag förstår mig inte på sånna personer men men. Deras problem och verkligen inte mitt men jags  stör mig på de. Eftersom att jag med umgås med personen så börjar man ju undra om den snackar skit om mig med ! Haha men fan orka bry!


Nepp nu blir de röööööööööööööka =) Med min FRU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0