Kudden saknar mig nu =(

Ska snart gå upp och lägga mig i sängen och sova, får ju desvärre inte sova i min egna säng denna natten ehller eftersom den är utlånad till mammas kusin och hennes dotter. Men de gör inget, jag får snällt lägga mig i Jimmys stenhårda säng och då menar jag verkligen stenhård, känns som att sova på golvet och de är ju inte allt för skönt kan jag ju inte säga. Hade hellre legat hemma i Claes säng så han hade kunnat pilla i mitt hår tills ja somnat, haha tycker jag är värd de efter idag ;) Har nog fått de som ful ovana att han ska göra de innan ja ska sova. Sorry ;)

Imon ska ja iaf te stan på morgonen köra lite bil å grejjer haha =) Sedan ska ja väl hem lika fort igen. Funderar faktiskt på att plugga på mitt lov haha. Men vore gött å bli klar med den jäv.... inlämningen i so som är ett helvete haha. Den ska snart va klar och jag har inte börjat =/

Nae kudden ropar, hoppas ni sover skönare än mig inatt ;) Ni kan ju tänka lite på mig iaf hehe =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska sova i min massa sköna säng =)

2008-03-27 @ 00:19:12
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Ida

Kan trösta dig med att min 80-säng på skolan inte är så jävla skön den heller!

2008-03-27 @ 13:19:13
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0