Kvällen.

Klockan är väl kanske inte så mycket ännu men men, har suttit här å kikat runt en massa och jag har hittat massa snygga kläder. Tänk om ja vore rik? Då hade jag beställt dom direkt =) Lite party kläder myströja osv =) grr kär ja blev i dom då, jobbigt.

Sedan förlorade Borås iag mot Västerås =( sorgligt men sant, hade så gärna sett att dom vunnit, men tycker ändå att detta är bra jobbat av Bhc =) hjärta er ;) Får hoppas de går lika bra nästa säsong om inte bättre. Nu hoppas vi iaf att Frölunda ska vinna över färjestad =) Vore härligt, och då vet jag även någon som kommer bli sur? Men vet du va haha ja bryr mig inte om ditt lag ;) Äckligt hihi!

Ne nu ska ja kolla lite tv och fortsätta tjöta på Claes! Haha du kan väl köpa mina kläder haha! Du e ju rik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0