Kvällen.

Sådär nu har lovet börjat och de känns ju helt underbart måste jag säga =) 3 veckor borta från skolan helt underbart måste jag ju säga =) Idag har ja vart med Camilla hela dagen i skolan, min fru haha =) gifte oss igår =)
Sedan när man kom hem från skolan så var huset fullt av en massa folk.
Jossan Jörgen + två till från falun som skulle köpa Jörgens jeep.
Stackare måste jag säga åkt så långt och blir stoppade i äspered utav polisen och får inte köra vidare, men Stefan räddare i nöden kom och fixade de, sedan åkte hennes bror tror ja de va från Laholm upp hit och hämta jeepen och fick köra upp till Falun och sedan tillbaka till Laholm stackars männsika, ;) Hoppas han tycker de är kul att köra bil ;)

Sedan slingade Jossan mitt hår och de blev grymt fint =) Riktigt nöjd måste jag säga hihi =)

Va händer på lovet nu då?
Imon ska ja va med Jossan grejja med hennes bil =) Sedan kanske att man får besök ;)
Lördag Elmia för hela slanten wiiie underbart.
Tisdag till torsdag blir de Skara =)
fredag till söndag Göteborg å kika på syster yster som ska tävla =)

Kommer bli mycket nice detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0