Lördag!

Sitter hemma och tar de lugnt nu, blir att kolla melodifestivalen med mammsen. Kan bli roligt, första jag tittar på detta året. Vem vill ni ska vinna?

Idag har de vart väldigt lugnt, vaknade kavrt över 2 väldigt utviald och glad =) Gick ut i garaget till Jörgen Gröhn och Marina, dom vaxa/polera? haha va fan heter de? Aja dom gjorde så den blänkte en massa iaf å de blev sån skillnad och verkligen snyggt =) Sedan blev de mat och sen efter de har ja bara suttit här lat som jag är.
Mammsen är och köper massa godis nu, hoppas hon tog med allt som står på min önskelista =)

Imon ska vill till Ulricehamn påskmiddag eller ngt var de där ute på vist. Kommer nog bli riktigt gott, men detta gör ju att jag måste gå upp tidigt haha.

Måndag är ja iaf ledig men dum som jag är har ja satt en körlektion tio över åtta på måndag morgon så de blir bara att gå upp ändå...

Ne ska ta en dusch nu och sätta sig i soffan kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0