Mår bättre och är glad =)

Igår så åkte man direkt efter skolan hem till Claes, kröp ner i hans säng så fort jag kom dit var så trött. Sedan när han kom hem från jobbet och maten med sin mamma och solningen och allt va han nu gjorde så kom han med och la sig i sängen och då kunde ju inte ja vila mera. Haha så log och retades med han bara. Efter de gick jag och gjorde god mat till mig och åkte och mötte Ida i knalleland, efter de blev de hockey =) Borås HC <3
Dom vann med 5-2 ? eller haha, minnet är bra men kort, men vi hade iaf as kul och fan va man saknat hockeyn. Träffa Johan Mange och Pavo med =)
Sedan åkte jag hem till Claes igen och gjorde popcorn och snodde hans dator medan han kolla tråkig fotboll, sedan la man sig i soffan så fick han pilla i mitt hår, och ja somande va skönt. =) Vakna nog några gånger med ett ryck men men haha.

Imorse tog jag mig sovmorgon men när man väl kom till skolan så visa de sig att ja lika väl kunde ha sovit till 12 haha eftersom lektionen inte började förän 12.45 bara för Allan är seg.
Men jag Anna & Camilla gick och åt pizza och hade riktigt roligt tycker jag =)
Sedan körlektion gick väldigt bra och Chriss är stollt =)
Sen kom Josse och hämtade mig och de blev att grejja med hennes bil =) Blev snyggt som faaaan.
Sen hem till mig och fikade.

Nu vet ja inte vad ja ska göra. :P Prata med Perra tror jag nog =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du menar minnet är dåligt OCH kort? :P

2008-03-06 @ 20:30:12
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0