Mölnlycke =)

Är nere hos pappsen nu och min kära systeryster =) Kom ner vid halv 8 någongång tror jag de var, jag skulle egentligen åkt tidigare men så blev de inte för ja å bror hamna vid ps när vi vaknade, haha. Men men.
Va har man gjort då? Kollat när hanna dansat lite å så =) Hon e ju bäst å kollat lets dance och ja tycker ju Tony skulle vunnit men inte då :(

Imon blir de väl att gå upp ganska tidigt iaf, sedan till lisebergshallen vid 1 så Hanna och Emelie kan öva sminka sig å allt va dom nu skulle göra inför tävlingen.

Haha måste bara säga att min bror gjode en så jävla snygg vurpa igår eller ja två haha. Först skulle jag och han försöka dansa som Hanna vilket slutade med att han hoppa rakt upp i luften och landade raklång på ryggen på de hårda golvet haha fan va vi skrattade. Sedan körde han cross med, och med all snö ute och ett jävla rådjur som kom springande framför crossen slutade med att vurpade för att inte köra på de. Hade ja velat se =)

Haha har skrattat massa idag också för pappa e så dum ;) haha!

Ne va ska man göra sova snart kanske?

http://www.youtube.com/watch?v=dMCP_NoyFlU där kan ni kika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0