Onsdag...

Sådär nu är man hemma igen =)

Sov somsagt hos Claes inatt. Mycket snällt tycker jag =) Skulle kollat på filmen med Claes igår men ja somnade på hans mage haha, de va skönt. Decka nästan direkt. Så ja undra om filmen var bra ;) Han väckte mig iaf när vi skulle flytta oss till sängen men ja kommer då fan inte ihåg mycket ;) Haha va ju jätte trött...
Vakna nog upp imorse lite när han gick till jobbet men somnade visst om lika fort haha minne finns inte för mignär jag e trött.

Vaknade sen vid 10 iaf och fick för mig att göra lite fint hemma hos han så han kom hem och bara kunde sätta sig å ta de lugnt. Diska å städa tyckte de blev fint även om nu inte han tänker påde så mycket så gör jag de haha ;)

Åkte hem vid 7 sen iaf och nu sitter jag här å slöar en massa. Mycket härligt.

Nepp grejja lite nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0