Söndag och underbar helg =)

Har inte hunnit skriva så mycket här eftersom att helgen varit väldigt fullspäckad.

Igår var det iaf till att gå upp tidigt, Jossan kom hit vid 7 ca, sedan blev de in till stan och efter de upp till Jönköping och Elmia. Riktigt trevligt och jävligt kul där uppe måste jag säga. träffa Johan å så där med =) Var för det mesta efter vi kollat på allt vid Olas bli, den hade blivit riktigt jävla nice =) Min pärla också ;) hihi
Sedan åkte vi å käka pizza, Ola bjöd mig på pizza massa tack =)
Senare på kvällen åkte man iaf bort från snön och hem igen. Kom hem och la mig nästan direkt i sängen va galet trött...

Idag har ja iaf övningskört en massa hela dagen. Vid 12 åkte vi mot Göteborg, kom till Torslanda snurra runt lite där sedan åkte vi till Kungälv. Åkte hem till Maria, men hon va inte hemma så mammsen satt och prata med hennes pappa. Så fick vi goa bullar med hihi =) Sedan tillbaka till Torsland och efterde mitt in i centrala göteborg. Efter massa vel om vart vi skulle käka så åkte vi till Nordstan så blev de Mc Donalds. Sedan åkte vi hem. Kom hem vid 8 igen, hade iaf rikitigt roligt =)

Får se om de kanske blir Elmia imon igen, följa med Ola upp och hämta hans bil. Hehe får se om ja orkar gå upp så tidigt hehe =)

Skara snart iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0