Söndag!

Kom precis hem nu, har varit en riktigt härlig dag!

Mammsen kom och väckte mig vid 11 sedan gick man och duschade och fixade iordning sig efter de åkte vi till Ulricehamn och vistfestgård för att äta påskmat, var blen de godaste jag ätit på länge =) Sedan satt man och tjöta lite skit å så =)
Sedan åkte vi hem igen, jag övningskörde =) Wiie kuligt.
Sedan skjutsade lillebror bort mig till Jossan, grejja lite med hennes bil och sedan bar de av till stan. Åkte upp till Claes och hämtade skivor sen skjutsade vi han så han kunde handla lite =) Sen ja åkte vi bara runt runt. Prova bilen lite =) Wiiie

Kom iaf precis hem nu och sitter bara å väntar på att klockan ska bli 9 så man kan kika Wallander =)

Imon blir de att gå upp tidigt och kör med körskolan, boka massa mer tider och så. Sedan vet jag inte vad som händer är ju ledig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0