Torsdag...

Sitter hemma nu, denna dagen har faktiskt varit helt okej =) Haha mötte Snutten i stan i morse sedan åkte vi till skolan. Hade multimedia och de är tråkigt men webbdesign är nog ändå värre =/ Brandlarmet gick haha och lektionen blev en timma kortare skönt =)
Kolla modevisning i skolan osv riktigt snyggt gjort måste jag ju säga =) Sedan hade ja å Camilla snöbollskrig med Anna den stackaren men konstigt nog var de ändå jag som hade all snö på mig :( Suck, sedan körskolan gick riktigt bra idag tycker jag =) Och Chris med för den delen hihi =)

Hemma har man bara tagit de lugnt, Spelat med Linus endel och nu sitter jag här =)
Ska snart övningsköra med mammsen lite hihi =)
Sedan blir de väl slappt hemma i soffan.
Och snart är de påsklov hihi =)

De går fort nu. Prov idag med föresten och ja lyckades nog få ett g iaf haha.

Å den minsta crossen är såld nu med Wiie ;) Blir de större. Fy fan, jobbigt då låter de ju mer och man vaknar ännu enklare på morgonen. Haha får sätta upp någon regel för bröderna att dom inte får köra innan ett visst klockslag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0