Trött

Är så seg idag så de finns inte, men ja får väl skylla mig själv kan ja tänka mig =/ Igår blev de iaf hockey med Ida! Tycker matchen var hyffsat bra och spännande om inte annat. Blev förlängning sedan och då vann Västerås. Ska ja vara ärlig tycker faktiskt jag att bhc skulle vunnit dom hade förtjänat de. Men iofs sätter man inte pucken i målet så... Men dom hade massa med chanser...
Efter de åkte jag iaf till Brämhult, Robin kom och mötte mig vid bussen =) Snällt. Satt hemma hos han och tjötade massa massa. Sedan fixa han mat åt mig även fast ja inte va hungrig ;) Men de va snällt. Sedan pilla han i mitt hår tills ja somnade. Sedan satte han sig vid datorn och kom och väckte mig i morse när ja skulle upp. Gulligt tycker jag.
Sedan va de väl bara att åka till skolan, va väääldigt trött. Men fick iaf ledigt på måndag. som sagt Allan är snäll han =) Sedan kolla vi film på historian. Någon som vill säga vad den handlade om? Haha ja va där men ändå inte ;) Fy mig.

Nepp ska fixa i mitt rum nu, sedan ska ja ringa Hanna.

Vem vill följa med mig till Ayia Napa? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0