Varför?


Trodde verkligen att ja hade släppt dig, men så bara ett litet ord mening va fan de nu va gjorde mig nere och deppig IGEN! Varför tycka om någon man aldrig kommer få? Varför hoppas man att de kanske kanske kommer att bli vi, när ja verkligen vet inerst inne att du inte vill de?
De sjuka är att jag verkligen kommer ihåg precis allt som hänt med dig. Jag kommer ihåg första gången vi träffades på en fest hemma hos en kompis, vi satt i soffan du och jag tittade på varandra och sedan satt vi i köket du och jag helt ensamma fick allra första kyssen utav dig på kvällen sedan kunde man verkligen inte somna och de va bara du som snurrade i mitt huvud och efter de har de bara snurrat i hitt huvud. Varit bra mellan oss från och till hela tiden.

Jag saknar allt vi har haft och allt som har med dig att göra, varför kan inget bara bli som förut?



Jag minns varje stund första gången som vi sågs,

då du pussade min mun och jag fick väl ingen sömn.

Varje dag tillsammans vi byggde ett liv,

jag gav dig allt jag kunde men du vände ryggen till.

Jag minns varje stund första gången som vi sågs,

då du pussade min mun och jag fick väl ingen sömn.

Jag kramar om min nalle och tänker på dig.

För hjärtat de känns tomt och jag längtar efter dig.

Livet går vidare man känner de så plågsamt.

Tiden läker inga sår och dagarna går långsamt.

Som jag sa de är svårt för mig att glömma,

nyckeln till mitt hjärta de va du i mina drömmar.


Dagarna är långa och tankarna är trånga,

vakna ensam utan dig och aldrig kunna somna.

Jag kramar om min nalle och tänker på dig,

för hjärtat de känns tomt och jag längtar efter dig




Hatar den låten, bara du du du som finns i huvet när man hör den , allt stämmer ju så perfekt in på hur de är...

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu när man tänker på det, så ja. Faktiskt. Den måste fan handla om er..

2008-03-24 @ 17:46:41
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0