KickiLiiten (=

Yeah, skönt att de bara är exkat en vecka kvar i skolan nu! Börjar få reda på lite betyg och så nu! Inte för att ja bryr mig allt för mycket men ja har ju inte sattsat på mer än g i något ämne detta året så de är gött att man får lite högre bety i vissa ämnen ;)

Efter skolan idag så blev de fika för mig och Anna nyttiga som vi är men riktigt trevligt att sitta och tjöta av sig i solen (= Efter de blev de körlektion vilket gick väldigt bra, men de går segt nu och ja börjar tappa lusten för de där JÄVLA körkortet men men, de löser la sig säkert ngn gång i framtiden!
Har massa körlektion nästa vecka och efter de hoppas jag att ja är klar! (önksa kan man ju göra iaf! )

Göra en sista inlämning snart som inte jag gjort sedan är de inget mer i skolan!

Vill ha mitt schema så ja vet hur ja ska jobba i sommar :( suckar...

Nae Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0