Måndag...

Förlåt att ja inte skrivit p¨å hundra år men jag har ju mina anledningar!

I onsdags åkte jag iag upp till Skara träffade Gabbi så vi satt och tjötade ända till Falköping där Perrra Thelma och Timon hämtade mig så snällt så =) Blev lite mat sedan hem till dom och tig ngn öl och satt och tjötade. Blev väckt rätt tidigtp å torsdagen men de var mys. Åkte till skövde lite senare och kikade och mat sedan till studion. Spela in en låt hihi =) Den blev faktiskt ganska ra tycker jag. Sedan hem igen till Perrra och lite öl som vanligt och ännu mera tjöt.
På fredagen åkte vi iaf hem till mig Thelma fick rida vilket hon tyckte va jätte kul.
Så åkte la dom hem vid halv 8 å då åkte jag och mamms och handla gooood mat =)
Åt lite sedan tog vi vin chips polly cola & kubb och gick till Jenny och spela och drack en massa trevlig kväll blev de.
I lördags var de utgång med Ida hade de riktigt oligt och tack assar för att du finns ;) hihi.

Å igår var de bara slö dag. =)  Och mindre än 1 månad kvar i skolan nu. Tiden går sjukt fort =/

Men varför inte ja har internet hemma nu är för att blixten slog ner i huset i torsdags så allt bara dog. Har ingen hemtelefon min och mammas dator lever sitt egna liv och tv är ju som den är. Ska ringa Benny idag och fjöska å se om han vill komma och laga allt.

Så va händer mer då? Vet bara att 23 maj finns de äckligt många alternativ. Antingen stockholm och upp till Emmy. Eller till den nya korgen som öppnar i gbg då eller skara eller till syster... Va ska man välja :S Återstår att se kanske.

Ne jobba nu 25 min på mig att göra en jävla affisch :(

Tråkigt inlägg som vanligt haha sorry för de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0