Skolan!

Blev inget bloggande igår ja har verkligen aldrig ork till att skriva längre =/ Men men vet ju inte vilka som läser och de gör de också tråkigt att skriva.

Men men Stefan Gabriella & Jörgen va hos oss igår iaf. Alltid trevligt att komma hem till folk tycker jag. hatar va ensam ;) Efter ett tag kom Gröhn också! Och ni som klaga på att vårat grindhål är litet haha ni kan sluta med de! Ja ska lägga upp en bild senare så ska ni få se. Lyckas ni inte komma in med en personbil genom de nu utan att behöva klaga är RIKTIGT kassa! =)

Gjorde inget spec igår iaf satt mest och slöade med mammsen å dom i soffan! Alltid trevligt!


Nu är ja i skolan iaf håller på med hemsidan den är typ klar behöver bara fylla ut sista sidan lite så den inte ser så tom ut! Sedan är den färdig =)

Efter skolan ska ja till Göteborg iaf! Träffa Niklas får se va vi ska hitta på för något hoppas vi kan äta någon god mat iaf för ja är redan hungrig! Kommer bli underbart att få träffa han igen =) Nästan 1 helt år sedan nu!


Sedan får man ju säga grattis till Martins dotter som fyller 1 idag! Tiden går sjukt fort =/


Ne ja tror allt ja ska kidnappa Camilla nu så ska vi smita ut och röka!


Lämna ett spår efter er denna gången nu! Vill veta vilka ni är? 


Kommentarer
Postat av: victoria ahremark

hejhej jag läser för fullt:D

2008-05-07 @ 22:51:07
Postat av: Anonym

Jag läser :)

2008-05-08 @ 08:30:02
Postat av: HannaLiiten

hej syster, du var med mig med

2008-05-08 @ 20:20:00
Postat av: Ida

Jag läser verkligen inte. ;)

2008-05-10 @ 13:01:30
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0