Tisdag!

Slö dag i skolan! (som vanligt) Jag och Camilla har dampat gärnet och de är alltid lika roligt. Efter en lång trycklektion då man inte gjort ett skit blev de glass och cigg i solen. Gick in till stan sedan på håltimman med, lämnade tillbaka mina skor och sedan blev de att man tjöta med Alexandra ett tag mednas Anna & Camilla solade. Sedan fika (= Mumma. Sedan en kort idrotslektion och sedan bus med Camilla elleR vad sägeR du? ;) hahaha!

Slingat Amelies hår nu med, väntar på att vi ska skölja ur de så man får se resultatet!

Imon är de kort dag i skolan! 8-11 (= inget att klaga på tycker jag inte! Torsdag är med kort dag wiiho :)

Haha du är så kass, så feg. Du vågar inte ta tag i saker. Rädd för förändringar! Jag tänker inte springa efter dig mer nu! De är slut! OVER!!! Du har inget att vara sur över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0