Torsdag (=

Vilken dag i skolan =/ Damp damp damp. Men fan de är alltid trevligt. Grejjat med DL och hans kompis tröja fan va snyggt de blir (= Och efter många om och men så är ju dom snart klara! Jag och Camilla är ju bäst!
Sedan historia dom lektionerna börjar gå fort nu konstigt nog? Vad har hänt haha!

Sitter å slöar sönder nu! Borde börja packa så man slipper göra allt de imon men jag orkar verkligen inte- Är trött dessutom så skulle fan kunna somna om ja ville. Men blir att sova tidigt idag så man orkar hela hegen nu (=

Bränna lite musik med kanske så ja får sånt jag vill ha på vägen upp! Men men får se om ja orkar sedan haha!

Måste plugga också fan orka säger jag bara! Varför ska de va så mycket den sista tiden i skolan får panik på sånt. Jag vill bara ha sommarlov, men inte fan får man de eftersom man ska jobba hela tiden vilket jag inte heller vill. Ligga hemma i sängen är vad jag vill göra sola å festa umgås med vännerna man inte har tid att vara med och allt sånt. FY FAN! Ork på allt.

Ne va fan orka allt!

Gå bort till Jenny nu snacka skit å röka de ska ja göra! Fun fun fun!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0