Hockey <3

Vart en helt okej dag än sålänge  men väldigt dryg. Lowisa va med i radion idag med haha. Ja å Jani stog där och skratta å lyssnade på henne =) Hon vann iaf 4 biljetter till Bhc ikväll. Så den ska vi gå på =) Haha ja alla hörde nog henne på Respons idag det var kul. Kuverterat en massa också. Gick väldigt fort när vi väl orkade börja.

Sedan åkte jag hem till Jenny och tog en cigg, ska nana där ikväll och prata av mig. Hon är världens underbaraste person. Älskar henne enormt. Hon finns ALLTID där. Och på söndag är det 3 år babe <3

Nu ska ja iaf släng i mig lite mat och stänga av datorn. Orkar inte sitta här blir så uttråkad och deprimerad. Haha de är väl första gången ni hör mig säga så om min dator. Men den skapar bara problem ;)

Imon blir de tillvaka till Respons wiiie. och nästa vecka ska vi börja på projektarbetet, vi ska sitta uppe hos en grafare och få en massa hjälpa de kommer bli skönt att komma igång med det!

Vänskap är det bästa som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0