Kvällen :)

Dagen har vart bra bra bra! Förutom att när ja skulle spela in idag så krångla hela programmet så jag gav upp till slut och läraren ska kolla datorn för han kunde inte själv lösa problemet just nu!
Så ja prata lite med Niklas som de också krångla för sedan tog man en cigg å åkte hem!

Har vart ute och gått idag och vart duktig de är såå skönt när man väl kommer ut! Ska fortsätta såhär nu! Och inget godis ;) Kommer bli kanoners.

Imon blir de skola å projektarbete sedan ska ja till Anders <3 Ska kolla saw =) wiie!

Och så va med Jenny på lördag tror jag! ;) ?

Ne nu ska ja fortsätta nörda mig med min poker och kika tv!

<3

Kommentarer
Postat av: Micha

Nämen ska du till skövde i helgen? :O GUMMAN! Du minnas kalmars störta fest i helgen :( Me love you <3

2008-11-21 @ 10:34:00
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0