Livet leker <3

Har inte skrivit på hela helgen ;) Men de e ju bara för ja vart i Skövde uppe hos Anders. Har varit riktigt mys. Kollat på barnfilm som vanligt haha!

Igår var man med Johan iaf en stund han hämtade mig vid tåget sen satt vi hemma hos mig och drack kaffe med mamma och tjöta skit. Sedan fixa Anders så ja fick Photoshop på min dator <3 Wiie så jävla gött :)

Idag har de vart apu båda bra och dåligt. Lowisa vet varför haha. Men iaf jobbat med projektarbetet uppe hos grafarna och Anneli har sprungit och hjälpt oss hela tiden och hjälpt till med bra färger så trycket kommer bli snyggt sedan. Så nu är layouten nästan klar lite text och bilder som ska in sen vill Lennart kolla på de också! Även kikat ut papper å sånt idag så vi vet vad vi ska ha när vi trycker så nu går det verkligen framåt och det känns bra. Om ca 4 veckor har dom tid och trycka elevkatalogen iaf då är den nya digitalen där och omslaget är färdigt <3 Såååå underbart. Har grejjat med de nu hemma i en timma också. Stor sten som försvunnit från mitt hjärta nu!

Imon blir det mer projekt och sedan börjar även mitt nya liv imon. Mamma ska hjälpa mig så gott hon kan hon ska va sträng så vem vet ;) Nyår då ska ja nästan va klar med de ja börjar imon det är mitt mål. Kommer bli guld.

Ne nu ska ja ta mig en lååång dusch sedan blir de poker <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är hetare ;)

2008-11-17 @ 21:12:34
URL: http://jennythoren.blogg.se/
Postat av: Alexa

Och vem är du?

2008-11-17 @ 21:46:53
URL: http://anxious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0