Lördag :)

Sovit länge idag haha men va så sjukt trött igår. Vaknade iaf vid halv 3 eller något :O Å nu väntar ja på att mamma ska koma hem med mat haha ;)

Igår vär en helt galen kväll säger jag bara! Har iaf ALDRIG varit så rädd i hela mitt liv, med de är ju mitt problem och inte erat. Körde iaf mamma till Ann dom va sega där så fick vänta länge innan man kunde köra dom till krogen :) Men kasta lite pil sålänge haha ja e kung på de ;)
Sedan väl hemma hinner man väl sitta ner i 5 min innan Jörgen ringer och då ska dom till stan å tillbaka för dom ska ha mat. Så då fick man köra IGEN! Efter ett bra tag var man tillbaka i dsf. Gick in till Ted lite å träffa lite kul folk. Sedan åkte ja å en som verkligen ville därifrån å bytte bil. Sedan var klockan redan 2 och vi hämtade mamma å Ann. Var galen på att dom skulle va så dryga. Mat å hångel haha ork på dom ;) Haha sedan ut till Målsryd å lämna Mange sedan till Aplared å lämna raggarn som inte mådde allt för bra. Sedan hämta J & A sen äntligen hem å sova.

Ja som tänkte att min kväll skulle vara lugn och skön hemma å få prata massa med min A men nej då de fick jag ju inte...

Ne fy vad tråkigt inlägg detta blev sorry haha!

Kör försiktigt ;)

Å Grattis Mackan till körkortet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0