Lördag <3

Igår var det såndär tråkig dag i skolan igen vi gjorde ite ett skit så ja följde med Jossan till Knalleland ist. Blevbjuden på mat utav henne också sötnosen =) Sedan hem till mig tog ur hennes löshår åsånt sedan så åkte jag till Mölnlycke.

Jörgen har även satt i cd i min bil nu å måste säga att ljude är ganska bra :O Hihi så ja klagar inte!

Väl här nere åkte vi å handlade sedan hem å åt god mat å kollade Idol.

Gick även nästan 21timmar för mig att inte röka. Men sedan satt man still och ja va hände då? Jo man gick ut. Suck på mig.

Nu ska vi snart åka till Allum eller hur de nu stavas kika lite kläder och Hanna ska lämna in sin mobil som är en katastrof haha. När vi kommer hem sen igen ska vi iaf ut och gå så blir de väl någon bra film å så ikväll tror jag!

Men men nu ropar dom på mig måste rusa ;)

Ska även fylla på mobilen mina pengar e slut :(

Puss <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0