Onsdag <3

Denna dagen har varit kanon efter att lagt mig tidigt igår så vaknade man självklart utvilad slängde i mig lite frukost och sedan var det ut och skrapa rutorna på bilen fy vad man vill ha sommar säger jag bara. På Respons idag har de vart lite små jobb att göra. Så vi har sprungit fram å tillbaka å hjälpt de som behövt oss. De gjorde iaf att dagen gick fort. var på skolan på lunchen och åt när det för en gång skull var god mat. Fick trycka en tröja åt Allan för å visa IT eleverna hur man gjorde sedan tillbaka. Fixade klart sista orderna till Gina Trico sedan hemfärd =)

Nu sitter jag och har extremt tråkigt. Ska snart hoppa in i duschen sedan ska mamma göra gott käk ;) Ska lägga mig tidigt idag med för om ja känner mig själv rätt lär de inte bli mycket sömn i helgen. Ska ju till pappsen då och då blir de ofta sitta vid datorn hela nätterna suck vilket liv :(

Har mycket utgifter nu också suck :(
Besikta bilen.
Klippa mig.
Fritidskort.
Jörgen ska ha pengar.
Fylla på mobilen.
Bensin.
Å sedan försöka spara lite också :(



Krya på dig älskling <3  Inget kul att du är sjuk. Tycker om dig mest av allt <3 Vill alltid få vara vid din sida. Har trott jag varit lycklig innan men de går inte jämföra med hur jag känner nu. Du är bäst. Kommer alltid vara din <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0