Skövde <3

Efter e lång dag i ksolan igår så blev de att sätta sig på tåget till Anders. Blev en lugn kväll och ja fick kika idol :) De är inte dåligt. Men ja tror han gillar de ändå även om han säger att han hatar de haha!
Sedan kolla vi saw 5 också. Jag fatta inte ett skit så ja tycker inte den va speciellt bra men va ska man göra den måste ju ses iaf! Sedan somna man riktigt skönt :)

Idag har de vart lugnt. och nu är mitt hjärta och jobbar :( så fort han försvinner från mig så blir de helt tomt. Han är verkligen den mest underbara person jag träffat! Var egentligen meningen att jag skulle åkt hem idag. Men ja stanna kvar. <3 och det är inget jag ångrar. Tycker om honom SJUUUUKT mycket!

Nu ska ja spela poker och efter de ska ja kika film <3

Saknar min Jenny gör jag med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0