Tråkiga torsdag...

Snart är denna dagen slut de ska bli skönt för den har varit så tråkig tycker jag.

Upp å till skolan tråkigt som fan, hade längtat efter att spela in något kul idag men min röst ville inte som jag. Sjöng ju inte ett skit rätt. Så ja la ner det. Och valde en ny låt som ja tänkte ja ska öva massa på till nästa vecka.
Sedan kom iaf Jenny och vi tryckte två stycken tröjor till hennes pappa som han ska få i farsdagpresent. Sja be Jenny ta kort på dom för ja blev nöjd som fan :)

Sedan hem iaf har bara suttit haft världens jävla huvudvärk... Lägga sig å dö hade inte vart fel just nu. Vad som helst bara ja slipper de. Å inga alvedon finns de hemma heller. :(

Känner mig bara trött å grinig just nu. Så saknar man älsklingen också å de gör ju inte saken bättre. Ååå vad ja vill somna i hans famn. <3 Han är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0