Trööött :(

Fy vilken dag, egentligen har vi inte gjort så mycket på respons med de va så jävla stressigt. Packa massa jävla lådar och fort gick de. Fy fan sen fick Lowisa börja gåra ett annat jobb istället för de skulle vara klart samtidigt. Så ja fick gå där fram åtillbaka å hjälpa båda. När min maskin stog still sprang ja till Lowisa och ja ni fattar säkert ( noooot )
Men när de va ca. 1000 ex kavr ja skulle göra så fick vi gå hem :) Då tog David över de ja gjorde moahaha! Han såg inte så glad ut över de =)

Igår va de iaf lugnt var hemma från Frida vid 5 skulle ja kunna tro. Sedan prata ja med älskling hela kvällen. Han är bäst <3

Nu vill ja lägga mig och sova men gör ja de vaknar ja inte mer idag kan jag lova. Så får la hålla uppe mina gröna saker någon timma till iaf.

Du får mig att skratta, du är så jävla njehbwifhr gaaah irriterad på dig. Sluta tro att du är något snälla?
Orkar fan inte bry mig om dig du klarar dig nog så bra själv ska du se. Jag vet så mycket mer än du tror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0