Underbar dag igen :)

Så där nu äntligen sitter jag ner första gången på denna dagen och tar det lugnt.

Apu idag och ännu mer projektarbete. Gick kanon bara bilder som ska in nu. Sen är de klart för tryckning. Även bokat in lite möten å sånt känns bra. Sedan hem och bytte om sedan ut å gå... så otroligt skönt de är <3 ny vana från mig som ska göras varje dag nu! Preics druckit varmakoppen nu haha jag ääälskar de =)

Ska skriva i min loggbok lite nu och sedan blir de poker ikväll för hela slanten =)

Får se hur det blir på apun imon kommer nog bli väldigt rörigt och vi kommer va ivägen! Ja fattar inte hur dom ska få ut den stora maskinen haha blir intresant =)

Anders, du gör mig hel <3

BTW!!! Manian - Welcome to the club, där har vi äkta kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0