VIP

Jag vet inte hur ja ska börja detta inlägget alls. Berätta om hur ledsen och sårad man är eller om hur lyckad kväll ja fick igår?

Skit samma. Jobbat en massan u på responstryck alltid kul när dom vill ha oss där. Extra pengar är ju aldrig fel.

Sedan fyllde mamma 40 igår. Hon fick en tattuering utav mig å mina syskon + Jossan <3 På kvällen blev de Jönköping  & Dreamhack :O träffa Elov Beny Marcus Raaban Recce och DJM8 =) Fy fan vad kul jag hade. DJM8 spela även en låt för bara mig igår gulligt värre säger jag! Galen kväll/natt!

Jobbat idag. Mamma mötte mig efter jobbet och sedan blev de en sväng i knalleland och efter de mcd, där ja träffa på claes de va längesen ja såg honom :O Hjälp!
Sedan hem å idol och sånt Robin är kvar och det gillar vi! <3

Men nu är allt åt helvete och jag orkar inte dra upp varför. Men ja tänker sluta skriva blogg. Ser inget nöje med det längre!

Så ni får ha de så kul så ska ja börja om mitt liv på ruta  1!

Kommentarer
Postat av: Anonym

funkar den mobilen bra då? =) samma färg med?

2008-11-30 @ 17:56:41
URL: http://monikafriberg.blogg.se/
Postat av: pauline

vad blev det för tattuering till mamma då

2008-12-01 @ 17:51:02
Postat av: MichiiIIII!

Men din MUPP! Varför har du slutat blogga? Pusss! <3

2008-12-05 @ 10:31:39
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0