Bra början dåligt slut!

Åkte till stan innan idag sa till Micha att vi skulle plocka upp henne om 30 min men vi blev försenade för Jenny fick damp och de tog ist 90 min för oss att komma dit. Vi börja grejja i mitt rum så imon ska vi fixa å grejja en massa shoppa loss idag nästan ju ;) Haha. Sedan kikade vi kläder också. Som vanligt 3 tjejer utan att gå in i en ända klädaffär haha nee de funkar inte så!
Sedan hem till Jim för att han å Jenny skulle till lager. Ja å Micha åkte hem till Stefan och drack kaffe och hade girltalk. Det var riktigt trevligt tycker jag.

Har fått ont i halsen IGEN! Fattar inte vad de är de kommer och går men nu är det värre än vad det varit innan. Kan lova er till 90% att imorgon när ja vaknar så har inte jag någon röst.

Ska ner och hjälpa mamma med något nu med datorn, hon är oteknisk jobbigt :/

Sedan ska ja ta mig en cigg och ringa hjärtat tänkte jag. Sedan krypa ner isängen och sova :(

Imon kommer Jenny till mig vid 11 =) hihi kommer bli kuligt som faaan =)
 
Anders Johansson <3 mitt + är du : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0