Fredagkväll :)

Så härligt, haft en skön dag idag med Lowisa som vanligt =) Hyffsad dag i skolan fick köra mamma lite och så först fixa även i ordning bilen så man kan göra den ner till gbg imon utan en massa krångel hon tanka den även full åt mig så snällt :) Hade prov idag med gick riktigt bra, bara en sak ja glömde bort men de kom ja på lika fort ja gick utanför klassrummet.

Nu har ja duschat å så kollar lite idol samtidigt som ja gör mig iordning lite. Ska åka till Joakim så fort idol är slut och jag orkar ta mig ut till bilen haha! Ska väl ta och ringa honom nu och kolla hur långt han kommit i sitt liv =)

Imon blir de iaf gbg med J kolla lite kläder med honom å så! Stackars honom säger ja bara haha! Men de kommer bli kanon mysigt. <3

Ne måste packa ihop lite saker nu! Ha en mysig kväll för de ska ja ha :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är fan sämre än mig på att skriva blogg ;)

2008-10-14 @ 14:49:16
URL: http://jennythoren.blogg.se/
Postat av: Helen

Dags för uppdatering snart?

Allt bra annars?

2008-10-15 @ 14:34:16
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0