Jaha!

Nu sitter de små med popcorn och kollar tv dom ska sova aldeles strax så ja tänkte att ja skulle hinna fixa lite saker nu medans dom är lugna. Efter som att ja ska bort imorgon =) Tåget går 16.34 men ja vet fortfarande inte om jag har bestämmt mig till 100 % vi får väl se.

Ska ta en cigg nu sedan fixa mina naglar iaf för de va längesen dom va snygga haha! Sedan börja slänga ihop lite kläder som ska användas om man åker i helegn!

Jag är nervös vet inte om jag ska eller inte. Men åker jag inte lär jag ångra mig... Fast vem vet sviken är också ett ord haha! Ne va fan nu ska ja pysa iväg lite. 20 min på mig att göra detta nu sedan slöa vid tv och snart är de idol med. Ska rösta på han ja röstade på sist! fast inte om han är kass iofs ;)

Någon mer som har en favorit?

Kommentarer
Postat av: Micha

Haha holländrarna Ja, stefan berättade att polisen redan tagit 12 st otrevliga Holländare :D . . Ja Kalmar är Bäst, eller hur Kicki!? . . Puss!

2008-10-02 @ 19:22:33
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Micha

Heh Erkänn Kicki, du är rädd för folk från Kalmar?! MORR! :D<3

2008-10-02 @ 21:51:24
URL: http://busungeeh.blogg.se/
Postat av: Badh

Yazmina såklart , Sen även Anna och Robin Svenljunga. Någon av de 3 vinner :D

2008-10-02 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0