Kväll...

Denna dagen tog slut väldigt fort :( Inte roligt. Åkte hem från Anders vid halv 5 sedan hämta Jenny mig vid stationen och så handla vi å massa sånt. Sedan fick ja hjälpa Johan lite med. Så då blev de kaffe på VOLVO haha. :P men de va väl trevligt. Sedan hem till mig med mys, gurka morot och dipp + film.

Nu ligger Jenny å sover den lilla trötta saken å jag är klarvaken. Sov aldeles förlänge inatt :/ Inte bra haha.

Kommer bli konstigt att inte få somna bredvid Anders inatt bara. Men ja får drömma om honom istället =)

Imon ska ja till stan med Jenny och även hämta Jörgens bilnyckel eftersom ja ska få ha hans bil nu till i December :) As gött verkligen. Liten och ful ;) Haha!

Ne om man ska blunda å se va som händer kanske !?

Kommentarer
Postat av: Johanna Karlsson

Jag kallas bara hanna men heter johanna.

Okej låter som en bra kille. hur träfades ni då????

vilken skola går du på?

känner du någon lovisa W från sandared :S

fick bara för mig det.

2008-10-28 @ 09:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0