Lördag morgon :)

Jaa igår tog ja å Lowis atåget till Skövde var nog den bästa tågresan någonsin å såda skadeglädje vi har haha de gillar jag ;) Väl framm så mötte Anders oss så åkte vi hem till Jesper. Satt där och började kolla på 23 men alla hade sett denutan jag och ja tröttna på den tillslut med. Så vi kolla på Hitta Nemo haha de va fan kul. Och nu har jag fått "fortsätt simma, fortsätt simma" på huvudet. Anders är lite galen på mig haha. Men men. Åkte väl hem vid 1tiden något. Kolla tv å enbart massa mys.

Blev väckt av sötnosen i morse han skulle ut å grejja så ja sfår snällt sitta här inne helt själv :( Och ikväll ska han jobba. Så ni får mer än gärna underhålla mig då. Kommer väl iofs somna ganska så fort. Tänkte kolla va de går på tvn ikväll med så man vet vad och när man ska titta på något haha.

Bara så ni vet känner jag mig som en prinsessa <3 Underbart!


Saknar min Jenny också, men ja hoppas att vi ska leka på tisdag älsk <3?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Woohoo klart vi ska leka älsklingen min <3

2008-10-25 @ 10:56:57
URL: http://jennythoren.blogg.se/
Postat av: öhhh

Hette inte filmen 21 :P ?

2008-10-25 @ 21:45:39
Postat av: Helen

mm de har hon

2008-10-25 @ 22:40:21
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0