Måndag <3

Vilken galet bra kväll de blev i lördags säger ja bara! Blev discobowling med Micha Stefan Stoffe Emelie & Johan. Jag å Micha förlorade haha, men som sagt man kan ju inte vara bäst på allt :) Sedan blev det utgång Stefan Micha och jag, mötte upp Ann Jörgen & Amelie med på brassan. Satt där inne och hade det trevligt, sedan så pös jag iväg ;) Ut på äventyr. Kändes som ja gick å gick men aldrig kom fram på natten.

Jenny hämtade mig igår. Sedan blev de en kanon dag trotts att ja var väldigt bakis. Kolla fotboll och sedan lite annat grejs. Vah os Frida en stund med. Sedan mys hos Jenny igår kväll. Varm smörgåstårta blev de att äta kanon gott och sedan börja vi kolla en film som va sjukt bra men orkade aldrig se klart den hehe ;)

Imorse skjutsade jenny mig till skolan massa snällt av henne och sedan har vi haft fullt upp. Sitter hemma och tar de lugnt nu! Funderar på att hitta på något men har iof läxor att göra :/ Vi får helt enkelt se.

Kommentarer
Postat av: Helen

Go kväll =) Hörde att ni skulle komma förbi på besök på torsdag =) Kommer bli kanon kul!!



P&K

2008-10-06 @ 22:18:32
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0