Måndag första dagen på lovet!

Vaknade precis, är riktigt utvilad jag och hjärtatväntade väl mer eller mindre på att csi skulle börja då vi somande. Men de va skönt men rätt obekvämt bara då han väcker mig mitt i natten fär han tycker ja skata avkläderna, fick väl mer eller mindre en chock haha.Så trött var jag. Men 12timmars sömn är aldirg fel, och det är väl Jenny som kommer märka av det ikväll då ja kommer vara som ett litet dampbarn mot henne.

Hmm ch ve är du Hanna? För de är ju inte min syster! De ser ja på långa vägar!

Men denna killen jag träffar heter iaf Anders, 19 år från Skövde. Han är helt underbar och ja tycker om honom sjukt mycket! Vad mer vill ni veta haha?! Ja lägger upp bildern är ja e hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0