Ojsan =/

Oj vad dålig ja har vart på att uppdatera ;) Haha de känns konstiigt att skriva nu eftersom man inte gjort  de på så länge. men jag har ju haft fullt upp med massa andra roliga saker :)

Hart vart mestadels med min älskade Jenny. Har även hunnit dricka svart kaffe med mjölk ;) Hur de gick ihop vet jag inte men vi hade verkligen roligt åt de då :) Träffat babe också såklart <3

Idag var det idaf kort dag i skolan! Underbart tycker jag hehe, nu sitter ja hemma å väntar på att jenny ska sluta så att vi kan åka till Kungsbacka så ja kan köpa min jacka som ja hitta där för en vecka sen. ja bli arg om den inte finns kvar! Sedan ska vi till pappsen hoppas på lite mat :)

Va även i gbg i  lördags med Joakim då han köpte en helt ny garderob de blev as nice kläder. Haha ja fick ju vara med och välja :) Träffa Hannapanna då med <3

Imon fyller min lillebror fjortis ja hoppas han tycker om presenten utav mig ja tycker de e nice som fan =)

Undra om man ska ta sig en dusch bränna en ny skiva och vänta på att jenny slutar.

sedan är det en väldigt speciell dag idag! 2 år och 11 månader med världens bästa älskling <3 Jenny Thorén det är vi två föralltid. Så underbart glad att det är som innan <3

Kommentarer
Postat av: Xevil

Ojojoj.. Det var lite skrivet där ja. ;)

2008-10-17 @ 01:18:21
Postat av: Michii

JA! DU ÄR SÅ KASS SOM ALDRIG SKRIVER! <3

2008-10-17 @ 12:28:58
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0