Respons är underbart =)

Jaa ytterligare en dag har gått på responstryck ;) Gjort en massa till gina idag, pilligt men gick fort  =) Sedan precis när vi skulle ta vårat pick å pack å gå hem kommer ett akut jobb. Jag och Lowisa ställde oss och började jobba medans Chefen fick ringa efter en budbil som var tvungen och hämta sakerna. Men det bara krånglade haha något så simpelt borde inte få krångla till sig. Men de blev klart och kördes iväg.

Precis kommit hem nu hunnit slänga i mig mat å så. Funderar på va man ska hitta på. Kanske bara ta de lugnt idag?

Igår var jag iaf med jenny hon slingade mitt hår. och de blev faktiskt bättre än väntat! Sen han vi faktiskt inte med så mycket mera. Somnade ganska fort efter att vi lagt oss i sängen. Alltid kul ihop med min Jenny. Hon är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0