Söndag :(

Jaa då var det söndag igen och denna dagen bara försvann poff borta. Sov kasst i natt och var allmänt sur.
My har vart här idag med röka å tjöta lite skit. Trevligt.

Igår var jag med Jenny iaf hon kom och hämtade ig eftersom det var en massa strul här. Vi åkte till stan och plocka upp Michaela sedan inte mkt mer. Träffa Tuska en stund också iofs men det var inga roliga personer han va så ja å Jenny försvann lika fort som vi kom. Var snäll och vänta med Jenny på att Jim skulle komma och hade jag fått välja idag så hade jag nog blivit hemkörd innan hon hömtade han. Jobbiga människa. Blir galen. Men men!

Imon börjar apun iaf det kommer bli trevligt. Älskar Respons tryck och skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba där! Underbart. God frukost med haha! ;) Så nu blir de jobba som gäller. Fast ska greja mycket med projektarbetet också. Får väl sätta oss och prata med chefen imon lite!

Ne va ska man hitta på nu då? Är rastlös men de finns inget att göra och jag är trött men sover ja nu kommer ja vakna så tidigt imon :(

Ne kika film eller ngt nu kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0