Tisdag!

Så precis vaknat nu hunnit äta och röka och nu ska ja å Jenny göra oss i ordning för att sedan hämta upp Micha och åka till stan! Kommer bli trevligt, hämta bilnyckeln också wiiie :) Sedan ska vi kika massa fina kläder!

Johanna - Hehe jo ja känner Lowisa vi går i samma klass och är väldigt bra vänner :) Hon var även med mig nu uppe i Skövde i helgen men åkte hem mycket tidigare än mig! Ja du hur träffades jag och Anders? Vi träffades genom internet poch börja prata en massa där. Sedan gick de äver till telefon och vi prata flera timmar om dagen :O Och sen träffades vi och de blev kanon =) Men hur hittade du min blogg då?

Nee måste fixa mig nu stressigt som fan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0