Torsdag <3

Gud vad denna vecka har gått fort. Den bara springer fram och det är väl jag glad över. En låt blev klar i skolan idag ! Wiie :) Är väl inte 110 nöjd men det duger, för den är så sjukt svår att sjunga. Får se vad de blir för ny att börja på nästa vecka. Någon som har ett tipps kanske?

Mamma har  haft massa folk här hemma idag med lite trevligt ja gömde mig mest, men sedan fick ja hålla Jennie sällskap! =) Bästa grannen ever. <3

Imon är det fredag och de betyder att de blir lov + att jag ska åka till Skövde igen! =) Längtar så sjukt mycket! Tåget går 18.02 imon och sedan hoppas ja på att mötas upp med en bamsekram <3

Nu ska ja kika klart på lyxfällan sedan ska ja sova så ja är utvilad imorgon när ja ska träffa babe :)

Och Jenny vet du va! Jag är ingen toffel haha ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jo liiiite toffel är du allt ;)

2008-10-24 @ 10:59:18
URL: http://jennythoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0