Torsdag! <3

Jaa inte skrivit så mycket eftersom de vart fullt upp.

Igår så kom Jenny till mig vid halv 11 och vi grejja massa i mitt rum. Så nu är det riktigt snyggt. Fick hyllor lampa och en tavla av Jenny hon e bäst! Sedan har ju jag köpt lite små saker som gör det finare. Nu vill man vara i sitt rum hela tiden känns de som. Men min porrbelysning under soffan e cool =)
Va i stan en sväng med Jenny igår med käkade mat och drack kaffe.

Kvällen tillbringade jag med att prata med Anders. Telefon msn sms haha alltid lika kul. man blir glad då =)
Vi la väl oss vid 3 tiden å självklart så kommer mamma in vid 7 tiden och väcker mig å frågar om ja ska med till Ullared å de är väl klart att man vill, även om jah inte hade mitt bästa morgonhumör.

Hittade inget spec därnere bara hårfärg och tandkräm typ haha. Jag har ju fått för mig att bli mörkhårig IGEN =/ Ja trivs nog ändå bäst i det konstigt nog.

Micha Jennie å Stefan var även här å drack kaffe innan trevligt.

Å ja ska nana snart. å mitt hjärta jobbar så han hör man inte av mer idag =/

Helgen blir iaf lugn grejja med bilen å så. Nästa helg ska ja till pappa längtar lite fakiskt. Och helgen efter de till baaaabe <3

Ne nu ska ja sluta tjöta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0