Torsdag :)

Snart är det helg men vilken kanon dag jag fått :)

Skola idag och de va trevligt. Sedan eftersom de är torsdag betyder ju det att ja sjöng idag med. Min lärare berömde mig otroligt mycket över låten jag spelade in. Han trodde aldrig ja skulle sätta den men de gjorde jag! Hihi alltid kul att få höra lite posetiva kommentarer! Så nästa vecka blir de lite stämmor och lite sånt som ska läggas på låten sedan ska ni nog allt få höra när det är klart ;)

Sedan satt ja i stan en stund och tjöta skit innan min buss gick hem, mycket trevligt =)

Sedan har ja tjötat med Johan i telefon endel med ;) Han hade tråkigt på jobbet ska ringa upp han strax igen! Ja har inte glömt dig haha!

Sedan kom en från mölnlycke hit och sa hej. Blev helt paff när Oscar ringde. Tog en cigg och prata om hur livet har varit har inte träffats på 5 år kom vi fram till :O Vi borde skämmas! Han åkte precis hem nu iaf men vi skulle höras av nästa vecka igen =)

Nu ska ja ta på mini pyjamas sedan ta fram lite fika till dom små innan de är läggdags!

Hoppas eran dag varit lika lyckad som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0