2 September 2008

Sitter här med Camilla nu. Har vart och kikat elfsborg idag och dom tog en seger med 4-0 vilket vi alla gillar! Efter det blev de lite godis och lååång bilfärd hem den tog tid, men det var de värt =)

Helgen har vart lugn för min del har fått köra runt på massa fulla människor men de lönade ju sig iaf! Va faktiskt på krogen en stund i lördag och träffa lite roligt folk, men krogen nykter nja de kommer jag adlrgi göra om tro mig ;)

Igår var det bara att ligga i sängen heela dagen grymt skönt och på kvällen blev det film och chips ;) De va nice.
Upp hyffsat tidigt idag med efter en sen kväll igår men väl i skolan har man bara 40 minuters lektion så de kändes väldigt onödigt =/

Och jag vet att jag är kass på att skriva blogg varje dag men är det roligt att läsa vad man gör varjde dag, de blir ju hyffsat långtråkigt. Jag tycker blogghen är det redan nu!

Får väl kanske säga tack för skjutsen idag med ;)

Nu ska ja å Camilla krypa ner i sängen så vi orkar gå till skolan imon och plugga som FAN!
Eller inte =)

Saknar dig Niklas flytta tillbaka :( Tomt utan dig babe...

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Du äter ju pizza och annat sånt varje dag , Hur håller du dig i form :)

2008-09-02 @ 01:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0