9 månader kvar!

Precis kommit hem nu igen efter en mycket lyckad dag med min babe Lowisa!

Tog bilen till skolan idag efter väldigt lite sömn, får skylla på mamma har inte varit speciellt glad pga av det men men. Hade video först och den blev as kass våran film men skit samma. Efter de åkte jag och Lowisa till Göteborg, köpte ny stav till min tunga! Och sedan tillbaka till skolan och nästa lektion!
Efter skolan plocka jag upp Ann och åkte hem till henne en stund för att sedan åka till Dalsjöfors. Va väl inte hemma så jätte länge innan Lowisa ringde så då åkte jag till Johan där hon va och satt och tjötade lite skit me dom.

Precis kommit hem nu igen och min huvudvärk har kommit tillbaka suck :( Så ska lägga mig i sängen nu och försöka sova bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0