Dålig uppdatering! :/

Sorry som ja skrev i torsdagens inlägg så var jag ju väldigt lycklig men om ja skulle skria de så blev dagen efter åt helvete! Och mycket riktigt det blev den! Men skit samma ja och mamma satt hemma och tog de lugnt och kollade på tv i fredags bara!

Igår var ja å mammsen i stan lite och gjorde oss redo inför kvällen som skulle tillbringas ute i Molla hos Jessica, fyyyy fan vad roligt jag hade! helt sjukt. Sånna fester vill man på igen! Jag Jessica å Malin dansade bra mycket där ett tag, till och med så malin dissade sina söta tofflor! Och när man skulle hem så hade skjutsen fått för sig att han inte skulle köra till Dalsjöfors längre? Hur kan man göra så?! Ja han fick iaf vända igen och Marcus kom ut och hämtade oss, såå snällt ring mig nästa gång du behöver skjuts ;) Men medans vi väntade på honom så fick vi iaf fylle mat av Jessica dom stog och lagade mat haha! Då är man hungrig =)

Sedan hem och ja haha! mm hemligt. Kom hem idag vid halv 2 ca. Då va de bara byta kläder och bort till ena grannen på 60års kalas. God mat skadade inte men de va lite jobbigt att va trevlig på bakfyllan!

Imon? Ja vet vad jag vill hihi! Maybe! =)

Kommentarer
Postat av: Micha

Heej :) Hur är det? Kan inte du skicka dina och din mammas bilder från i Lördags till mig? [email protected] , vore jättesnällt :)

2008-09-22 @ 20:15:14
URL: http://busungeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0