Fattig!

Ja då är man fattigare nu då än man kanske vill vara egentligen. Blev att jag åkte in till stan innan med systeryster och shoppade loss som en galning. Blev lite smink ett par byxor underkläder och en digitalkamera :) Wiie så nu kan ja ta massa kort på mig själv ego som jag är. Lovar att ja ska använda den flitigt så att även min bilddagbok blir lite mera uppdaterad. Å bara så ni vet så är den rosa :) Imon ska ja köpa en tröja också as nice är den! Men den fanns inte i knalleland :/ Bad for me.

Funderar på om ja kanske ska lägga mig tidigt idag har blivit runt 1 dom senaste kvällarna och ibland är de kanske bra med lite sömn :) Vi ger de ett försök, ja kan sätta hela mitt liv på att när klockan är 12 så sitter jag fortfarande här.

Bil varje fredag nu :) Så underbart är de, iaf fram till jul eftersom att mammsen är ledig då! Och imon är de ljud i skolan wiie längtar faktiskt. Ni får tycka att jag är konstig som längtar efter skolan men ja älskar ju lektionen =)

men nu är de slut babblat för mig nu ska ja ta en cigg och fixa i ordning allt nytt jag köpt :)

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

HAHA! fan vad söt du är gummsi <3

2008-09-10 @ 22:09:11
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0