Frölunda <3

Första matchen idag mot HV Johan + två till kom in här idag innan dom skulle åka i sina fula tröjor å halsdukar m.m Nästan så man bara ville kasta ut dom :) Men ja hämtade min frinaste Frölunda tröja då ist då åkte dom ganska fort =)
Ska bli kul att se denna matchen nu vad resultatet blir.

Slö dag idag iaf skola med lite tryck, gjorde även en sak som ja skulle gjort för bra längesen idag men bättre sent än aldrig? Sedan tillbaka till skolan igen. Efter de satt jag uppe hos Claes lite på hans jobb och diskuterade livet. Han ska hjälpa mig på fredag ;) Tur att jag har dig haha! my friend.

Börjar bli trött?! Allaredan :/ Skumt. Kanske ska sova ;) Nae de va dumt sagt för de kommer inte ske ändå! Om jag känner mig själv rätt. Men jag la mig tidigt igår duktig som jag är!

Imon börjar jag skolan halv 1 såå underbart så de finns inte! Och de blir slött tror jag! Iofs har vi religion första timmen men sedan ska vi ju till Navet, dit man åkte när man gick i 4an typ! Men vi får väl leka av oss då! Släppa fram barnen i oss själva.

Ett hjärta till dig <3


Kommentarer
Postat av: Badh

Ja det gick ju bra det där Frölunda

2008-09-15 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0